28. nov. 2009

Jeg er klar igen

Mit hjerte slår omvendt og ude af takt. Min hals føles tør, jeg kan intet få sagt. Du står bare dér, i regnen og ler. Og spørger om du må træde ind. Jeg tænder for lyset og hænger min jakke. Tænker "Det er høfligt at spørge, om vi først skal snakke." Du kysser min kind, som en blid men opkørt vind. jeg mærker din glæde mod mit lår. Du taler søde ord og kæler mig i nakken. Jeg tænker: "Fuck nu det, Glem alt om snakken." Dine øjne siger ALT, både langt og kort fortalt. Du går forrest som om du kender mit hjem. En opkørt vind, stiger til en storm. En tunge i min mund, min lyst er enorm. jeg åbner din skjorte, én af paradisets porte. Din varme er alt jeg behøver. Med en forsigtig hånd åbner du mit bælte. med bukserne om anklerne er du selv ved at vælte. jeg holder dig fast, som en stenstøtte i plast. kaster dig vellystent på sengen. kysser din pande din hals og din mund. Forevigt vil jeg nyde denne stund. Dine muskler er spændte, mit udstyr kan næsten ikke vente. Dine boxershorts glider af. Din duft gør mig svimmel. Du dufter af marker, blomster og en blå himmel. Min øjne indtager dig, hele min krop er parat til leg. Du griner, som du gjorde det i regnen. Mit elskovstogt går så småt i gang. Men jeg vil vente, denne akt skal blive lang. Impulser fra din krop, fylder mit begær op. jeg smider mine våde jeans. Jeg mærker din varme, din krop imod min. Du er så smuk men brutal og dog fin. vi rører ved hinanden, jeg ku gå fra forstanden. Men finder istedet din blomst. Jeg vender dig om, Jeg elsker med dine balder. lader som om jeg dig rigtigt knalder. Kysser din nakke, uden at flakke. Du stønner forsigtigt mit navn. Efter mere end timer finder jeg gummi frem,vi skal til at begynde. Smører creme på, trænger langsomt op, forsigtigt med ynde. Ser at du nyder det, indtager og bryder det. Jeg klamre mig til din krop. Jeg pumper, du skriger: "kan ikke få nok!" Jeg svarer at : "Jeg på intet tidspunkt har tænkt mig at sige stop!" Du sprøjter og griner, jeg kommer og hviner. Ekstasen lammer mig. Vi falder om på hinanden. "Jeg fik dig for fanden!" Kysser din kind, som en rimeligt udkørt lille blid vind. Tænk det er morgen. Vi falder i søvn i hinandens arme. Mærker ikke solens varme. Jeg mærker kun dig, da du rører ved mig. "Jeg er klar igen."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar